lördag 4 februari 2012

I dag är det på riktigt!

Seapilot, framtidens navigation
I dag skall jag vara moderator för ett föredrag om Social Boating på Båtmässan klockan 15-17. Jag har bytt från Sjöklars oranga tröja till Stockholm Radios vita för en dag, så du hittar mig i närheten av Sjöklars monter. H-hallen har 250 sittplatser, så det kan bli mycket människor där. Jag har inte blivit nervös ännu, för det är för mycket att tänka på just nu. Sedan hoppas jag på många kända ansikten i publiken, och blir det inte lika nervöst. Jag kommer låtsas att jag pratar till dem jag känner, då kommer det gå hur bra som helst, det har jag bestämt mig för.

Direkt efter det seminariet kommer jag att byta tröja, eller rättare sagt dra på mig en väst där det står Celeste på. Det blir bildvisning från en av Sjöklars äventyrsseglingar i samma hall. Troligen lite färra deltagare än 250, och mera avslappnat. Så den här dagen är fylld till bredden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen