måndag 28 februari 2011

...klubbkvällar är populära kvällar...

I morgon kan jag åka till Viking Yachting och gå på klubbkväll med JRSK, och på onsdag kan jag åka tillbaka till Viking, för då är jag Kryssarklubbare, och på torsdag går jag till Nautiska magasinet med GQSS, för då är det minsann klubbkväll där också. Vill jag så är hela mars en enda räcka av klubbkvällar på längden och på tvären. Det är fantastiskt att båtaffärerna ställer upp på alla dessa kvällar, och dessutom ger bra rabatter. Jag undrar hur det går runt. Just nu går det mest runt i huvudet av alla delar jag behöver för mitt nya elsystem till båten. Skall nog låta bli att gå på klubbkvällarna, utan istället rita på mitt elsystem.

1 kommentar:

  1. Sittbrunnen har lagt upp Seglarminglet på bloggen, å jag har tackat "å alla tjejers vägnar".....

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen