måndag 6 februari 2012

Livet är intensivt just nu...

...kanske något mera intensivt än önskvärt, men det är bara att köra på! För i morgon är det dags för Båtmässans temaprogram tjejnombord att gå av stapeln. Antagligen borde jag bli en aningen nervös inför att tala inför publik, men jag är för trött just nu.

I dag har Kalle på Sjöklar och jag haft ett spännande möte om framtida projekt. På torsdag eller fredag, då vet vi om vi skall köra eller ej. Då lovar jag skriva om det här, som första ställe.

Men nu är det dags att sova, för jag skall gå upp och göra lockar i håret i morgon bitti minsann, och stryka den orange Sjöklar-tröjan.Det slutar väl med att orange blir min nya favoritfärg, eftersom Sjöklar är favoritföretaget!


Jag drömmer inte rosa drömmar, jag drömmer orange drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen