fredag 15 februari 2013

En bukett ...

...kan göra en annan människa glad och få energin att flöda på nytt. Jag fick en bukett med blommor i går, den gjorde mig varm i hjärtat och jag kände hur jag fick ny energi. Jag tog en bild på buketten och lade ut på Facebook, och helt plötsligt var det 30 personer som gillade min blombukett en alldeles vanlig torsdagskväll.

Energigivande!

Efter att influensan ersatt det mesta av Båtmässan i Göteborg, och efter 10 dagar i sängen har jag funderat på hur jag skall orka sätta full fart på både träningen och projektet med Allt för sjön, då  blev mötet med Pelle Sandtrak och buketten jag fick i går kväll rena injektioner av energi!

Det finns många kompetenta kvinnor i vårt svenska båtliv vilket är både roligt och utmanande. Det skall en spännande mix av några kända namn, och några okända som speglar vårt svenska båtliv, allt från långseglare till kappseglare och lite där emellan. Snart har jag sytt ihop programmen för både 4:e och 9:e mars, och då hoppas jag att många kvinnor och män kan bli inspirerade att ta ett eller flera steg framåt i sitt båtliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen