onsdag 9 februari 2011

... sa hon Seglarmingel & Seglarpub??????

Det är fantastiskt vad som hände i måndags på båtmässan och efteråt.

Efter att Anna-Karin och Anna och Anna och Elin och, Anna-Lena och Sofia pratat om alla sina fantastiska seglingsäventyr och Anna-Lena  fräcka tidning fick jag 5 intensiva minuter att prata om lika och olika kvinnor och att det gäller att våga ta ett steg framåt, för att något skall hända, och för att vi behöver flera kvinnliga förebilder i båtlivet. Dessutom sa jag att det skulle bli ett seglarmingel 13/3 kl 18 med föredrag av Linda Lindeanu, om hennes pågående segling i Antarktis, och för alla kappseglingssugna hade jag lovat att tillsammans med Peter Gustafsson på blur.se ordna en seglarpub under våren.

Jag lämnade ut mitt visitkort med mitt mobilnummer, det slutade med att jag fick stänga av mobilen i går, för det ringde hela tiden. Det är fantastiskt roligt att så många vill gå på seglarmingel och seglarpub, men jag hade ingen möjlighet att svara alla eftersom jag arbetar som säljare med annat på vardagarna.. Förhoppningsvis läser du det här, tack vare en länkad blogg eller FB.

JAG LOVAR:  Det kommer att finnas tydlig och klar information om hur och var allt äger rum. Så häng kvar här på bloggen eller på Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen