söndag 3 april 2011

.....vill du leveranssegla DS37:or i sommar?

Ja, det finns möjligheter hela tiden, det gäller bara att fånga dem. jag brukar nosa rätt på nyheter eller så har jag ha snälla vänner som förser mig med information.

DS37 från GKSS hemsida.


Samtidigt som jag hittade den här informationen på GKSS hemsida, fick jag ett mail från min värsta konkurrent på 24-timmars Fritjof, som seglar fortissimon Agraff. Han har nyare segel än vad jag har, och 120 kilo mindre ankarkätting i fören, som han påpekade även denna gången. Men nu hade han information om leveranssegling av DS37;or från Danmark till Marstrand för Swedish Mastch Cup. Kanske du är sugen på att segla DS37 i sommar?! Få in på länken här och läs och anmäl dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen