tisdag 13 september 2011

....jag skall köra motorbåt på lördag, skall du med?


Några av de andra lärarna på Sjösportskolan skojar med mig och säger att jag har konverterat. Vadå konverterat? Ja, till motorbåtsförare så klart. Jag har kört minst tio gånger så mycket motorbåt i sommar, som jag har seglat, men det skall vi ändra på senare i höst.

Det är faktiskt roligt, ja, riktigt roligt till och med att köra motorbåt. Ännu värre, så tycker jag det är riktigt roligt att köra snabbt, det trodde jag aldrig att det skulle inträffa!

Ett nytt sätt att vara på sjön helt enkelt. På lördag 17/9 skall jag hålla kurs i manövrering av motorbåt för enbart kvinnor. Vill du vara med på kursen, då hittar du länken här.

Fast nu längar jag till Lobster Cruise, det är nära i tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen