fredag 2 september 2011

Lyckat mingel gav energi

Jag har varit på affärsmingel i kväll med drygt 125 andra kvinnor och män, och bara pratat om Lobster Cruise 30/9-2/10, Seglarmingel 16/10 och julbordskryssning 17-18/12 hela tiden. Men jag har pratat under cirka 1, 5 minut max , för sedan var det dags att gå vidare. ´Vitsen var att träffa så många som möjligt på så kort tid som möjligt. sedan körde vi speed dating, men inte för att hitta en partner utan för att hitta nya kunder, nya bollplank, samarbetspartners mm. Dessutom har jag fått lyssna och lära mig om ett antal spännande företag och faktiskt i huvudsak kvinnorna bakom de aktuella företagen.

Jag känner mig helt uppfylld och riktigt glad, trots kryckor och en värkande axeln, eller kanske just därför. Visserligen känns motgångarna mera när jag inte ens kan gå rakt fram. Men känslan efter att ha hoppat/gått på kryckor upp tll Skansen kronan, och sedan ytterligare två trappor upp och sedan få träffa alla dessa fantastiska kvinnor och män var värt det. Ner kommer jag alltid, och jag brukar landa på fötterna, om än något tilltufsad.

Fast just nu känner jag att jag kan flyga fram trots kryckor och den svaga axeln, oc det är värt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen