onsdag 31 augusti 2011

Mycket att skriva, på många ställen

Bildlöst inlägg !

Det finns en och annan som undrar varför jag inte skriver på den egna bloggen, så mycket som jag håller på med segling, båtliv och allt runt om kring.

Jag tycker inte att jag gör annat än fotograferar, skriver, skapar inlägg, tar nya fotografier, skapar nya inlägg, men här på bloggen är det tomt.  Det kan bero på att jag fotograferar och skriver åt Sjösportskolan, Celeste, GQSS , GQSS medlemstidning Oscar,  På Kryss och Västpricken, och inget av det hamnar här. Sedan försöker jag vara flitig på Facebook också. Dessutom så vet du som ligger med på SMS och maillistor att när de söker kappseglare, leveransseglare och ibland bara en gast eller två för en helgsegling, då skickar jag ut på egen lista.

Just nu har jag arbetat en del med GQSS nya hemsida som är under konstruktion. Sedan drar SXK Utsjöskepparkurs igång 12 september, och där är det jag som är lärare. Det krävs en del för att hålla sig uppdaterad, så tack och lov för alla bloggar och nyhetsbrev som jag plöjer varje dag.

Men snart, mycket snart skriver jag lite mera, lite längre, lite roligare här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen