söndag 24 november 2013

Julklappstips nr 1- Fitbit-Flex & Nike Fuelband

 
 
 
Nike Fuelband
 
 
Ja, här kommer julklappstipsen att rulla in från och med i dag och en dryg vecka innan jul. Det blir mycket segling och båtliv, men också en hel del för sport och naturupplevelser.

Jag börjar hälsosamt med två armband som jag definitivt kommer att köpa till mig själv om inte det dyker upp under granen. Det lyser mer och mer under dagen, ju mer jag rör på mig, vilken bra motivationshöjare.  Det första är från Nike.

Det andra kommer från Coolstuff.  Ju mer jag rör på mig, ju flera knappar lyser på armbandet. Dessutom synkar det med mobilen och datorn.
Du kan läsa mera på länken.

Ja, dagens tips stämmer färgmässigt överens med bloggens nya färg som är mangenta om jag nu skall hålla mig till samma språkbruk som Team SCA gör. Har du koll på deras hemsida, om inte kolla in den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen